به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد؛
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز در جمع مردم عزادار عین دو و در مراسم ویژه با نام «یوم العباس» حضور پیدا کرد و ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای حضرت، بر استمرار این اجتماعات عاشورایی و سلحشورانه با رویکرد حفظ وحدت و اطاعت از رهبری تأکید کرد.
تصاویر این دیدار در قاب زیر تقدیم گردید:
باتوجه به سرعت اینترنت شما، تصاویر مرحله به مرحله نمایش داده میشوند، لطفاً تأمل بفرمایید