آخرین خبرها, آخرین خبرها موبایل, اردیبهشت۱۴۰۳, تکریم، معارفه، تودیع, حضور در میدان, دیدارها, سال۱۴۰۳, عکس, ویژه

دیدار سرپرست، معاونین اداره کل و نواحی چهارگانه اهواز و کارون و جمعی از معلمین به مناسبت هفته معلم

دیدار سرپرست، معاونین اداره کل و نواحی چهارگانه اهواز و کارون و جمعی از معلمین به مناسبت هفته معلم نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز

 
شهید مطهری نمونه عینی معلم تراز در انقلاب اسلامی است
به میزبانی نماینده ولی فقیه و در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم؛
سرپرست، معاونین اداره کل و نواحی چهارگانه اهواز و کارون و جمعی از معلمین به مناسبت هفته معلم، با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.
در این دیدار ابتدا آقای حبیبی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان به بیان گزارشی از فعالیت ها، برنامه ها و رویکردهای این اداره کل پرداخت.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: رهبرمعظم انقلاب فرمودند اگر حوزه علمیه، دانشگاه و آموزش و پرورش انقلابی داشته باشیم، دین به معنی واقعی نمود پیدا می کند.
امام جمعه اهواز ادامه داد: استاد و معلم اول باید خود را بسازد. شهید مطهری نمونه عینی معلم تراز در انقلاب اسلامی است.
ایشان با اشاره به روایتی مبنی براینکه «کونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیرِ أَلْسِنَتِکمْ»، خاطرنشان کرد: دانش آموزان قبل از اینکه از گفتار ما پند بگیرند از رفتار ما یاد می‌گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: سبک زندگی که تغییر کرده، معلم است که می تواند آن را دوباره بازگردند. با تحقق پیوند بین مسجد، منزل و مدرسه شاهد نتایج قابل توجهی هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ادامه داد: از دست اندرکاران نوزدهمین جشنواره قرآنی عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان قدردانی می‌کنم.
تصاویر این دیدار در قاب زیر تقدیم گردید

دیدگاهتان را بنویسید