آخرین خبرها, آبان ماه1402, آخرین خبرها موبایل, سال1402, صوت نمازجمعه, نمازجمعه اهواز, ویژه

خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز – ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲

خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز – ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز
🔻 خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز – ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲
🎙 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز
 
حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی عالم به ویژه ایران اسلامی پشتوانه‌ای برای آن‌ها است بنابراین فردا همه برای حمایت از مردم مظلوم غزه در خیابان حضور پیدا می‌کنیم و فعلا آنچه در توان ما است همین است.
امام جمعه اهواز گفت: آن‌هایی که به تمدن غرب دل بستند باید ببینند این تمدن در سایه چه چیزی به دست آمده است و از راه دزدی از منابع کشورهای منطقه به این چیزها دست پیدا کرده‌اند. مغزهای متفکر هر جامعه را دزدیدند و همین کارها موجب شده است آن‌ها بتوانند قدری سرپا بایستند.
وی عنوان کرد: امروز در عالم شاهد پادگان نظامی هستیم و خروجی تمدن غرب، اسرائیل پلید است. نیروهای مستقر در این پادگان از وحشی‌ترین، اراذل‌ترین،خون‌خوارترین و کثیف‌ترین موجودات روی زمین یعنی صهیونیست‌ها هستند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروز تک تک مردم دنیا به صهیونیست‌ها به عنوان جنایتکاران جنگی و حرفه‌ای نگاه می‌کنند؛ کسانی که قاتل تعداد زیادی از افراد بی‌پناه هستند و از این به بعد در هیچ نقطه‌ای از جهان نباید برای صهیونیست‌ها نقطه امن وجود داشته باشد.
وی تصریح کرد: وظیفه هر انسان آزاده این است که در هر جای عالم، هر صهیونیست را ببیند از روی زمین محو کند.
امام جمعه اهواز بیان کرد: در دنیا تنها کشوری که حامی واقعی مردم مظلوم فلسطین بوده، ایران اسلامی بوده و نماد خوب آن، رئیس جمهور ما است. اما ترکیه حاضر نمی‌شود شیرهای نفت و گاز را ببند، ترکیه از یک طرف به آن‌ها حیات می‌دهد و از یک طرف ژست حمایت از مردم فلسطین را می‌گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: ما به دنبال قطع تمام روابط آشکار و پنهان سیاسی و اقتصادی با رژیم کودک‌کش و بستن شیرهای نفت و گاز به روی صهیونیست‌ها و حامیان اروپایی و آمریکایی آن‌ها هستیم و این موارد، مطالبات مردم آزاده است.
وی افزود: همچنین مسدود کردن ترافیک دریایی خلیج فارس و دریای عمان دریای سرخ و کانال سوئز به روی کشتی‌ها و شناورهای متعلق به رژیم کودک‌کش اسرائیل و کشورهای حامی این رژیم، جزو مطالبات مردم است.
امام جمعه اهواز گفت: آیا این خفت نیست که کسی که خود را به عنوان بزرگترین امپراتوری ظاهری دنیا می‌بیند کشتار کودکان، زنان و سالمندان را افتخاری برای خود می‌داند در حالی که در این چهل و خرده‌ای روز تاکنون یک دستاورد نظامی ندارند اما بعد می‌روند یک بیمارستان را به تصرف در می‌آورند و شروع به هلهله کردن می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: آیا این شرم‌آور نیست که قدرتمندان عالم مردمی را در یک باریکه محاصره کنند تا به آن‌ها سوخت و غذا نرسد و اگر توان داشتند نمی‌گذاشتند اکسیژن هم به آن‌ها برسد. مخازن سوخت را مرتب می‌زنند و مرتب بیماران را می‌کشند و به این آتش و جنایات افتخار می‌کنند.
وی با بیان اینکه همه فتنه‌ها زیر سر شیطان بزرگ یعنی آمریکا است، افزود: این‌ها نشانه پایان امپراتوری این جنایتکاران است. با این جنایات، به حول خداوند قطعا امت مسلمین شکل می‌گیرد و ما امت اسلامی باید ید واحده برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین شویم بنابراین باید همه ساعت ۹ صبح فردا در راهپیمایی شرکتی کنند و آشنایان خود را دعوت کنند و هر نفر با خود صد نفر را بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید