به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد؛
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز در جمع مردم حاضر در اجتماعات منطقه گلستان اهواز حضور پیدا کرد و ضمن قدردانی از بیش از صد شب حضور در میدان خیابان، بر استمرار این اجتماعات با رویکرد حفظ وحدت و اطاعت از رهبری تأکید کرد.
تصاویر این دیدار در قاب زیر تقدیم گردید:
باتوجه به سرعت اینترنت شما، تصاویر مرحله به مرحله نمایش داده میشوند، لطفاً تأمل بفرمایید