آخرین خبرها, آخرین خبرها موبایل, خطبه‌های نماز جمعه, سال۱۴۰۳, صوت, صوت نمازجمعه, فروردین۱۴۰۳, نمازجمعه اهواز, ویژه

خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز – ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳

خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز – 17 فروردین ماه ۱۴۰۳ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز
خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز – 17 اسفندماه 1403
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل به زودی به گلوله‌ها تبدیل خواهد شد. امروز در کنار خانواده‌ها، حتی کودک شیرخواره نیز در راهپیمایی حضور داشت که نشان‌دهنده روح مقاومت است و آینده از آن امت اسلامی است.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری باز هم بر مساله حجاب تاکید کردند؛ حجاب، پیش از آنکه قانونی، شرعی و عرفی باشد، دستاورد فطری است و پیش از آنکه شرع و عقل به آن ورود کند، عرفی است.
امام جمعه اهواز گفت: حتی آنانی که هیچ بهره‌ای از دین نبرده‌اند، به یک شکل از امکانات زندگی خود محافظت و بهره‌برداری نمی‌کنند. استفاده از کتاب، لباس، پول و... هرکدام جای خاص خود را دارد. وقتی یک ماشین ۲۰۰ میلیون و یک ماشین دیگر ۲ میلیارد باشد، طبیعتاً حفاظت از این دو متفاوت است؛ هرچه ارزش بیشتر باشد، میزان حفاظت نیز بیشتر است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ادامه داد: دستور عقل است که از شیء گرانبها حفاظت شود. زن با ارزش است اما در نگاه غرب، زن نالایق است. آنانی که حجاب را بر می‌دارند و آثار شوم آن را در غرب ببیند که خانواده از بین رفته است.
وی با اشاره به تلاش‌های غرب برای از بین بردن خانواده اظهار کرد: تنها راه تلاش غرب برای متزلزل کردن خانواده این است که زن را بی ارزش کند. امر به معروف و نهی از منکر، از آن فریضه‌هایی است که در برابر هرگونه ناهنجاری نه تنها بی‌حجابی، انجام می‌شود و امر به معروف و نهی از منکر در ۱۸ موضوع کاربرد دارد.
وی با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه خرید هواپیما، گفت: گله‌مندی ما است که چرا دستاوردهای دولت رسانه‌ای نمی‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه نماز عید فطر، عنوان کرد: اگر در روز عید فطر یک نماز باشکوه برگزار شود، بهتر از هزار نماز جزیره‌ای و بدون پیام است. توصیه مقام معظم رهبری بر این است که نماز عید با شکوه برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید